Søk i arkivet
  Stabburet med nytt datingkonsept:

 "Bygderomantikk"
- Søker single Grandiosa-elskere til kjærlighetsjakt

Stabburet inviterer 20 nordmenn til å jakte på kjærligheten i ”Grandisbygda” Stranda. For å kunne søke er det kun to krav som må oppfylles: Du må være singel, og du må elske Grandiosa.

"[bilde]"
(stabburet.no)

– Som en hyllest til de mest ihuga Grandiosa-elskerne ønsker vi nå å gi noe tilbake, samtidig som vi ønsker å lære dem enda bedre å kjenne. Vi tar pizzakjærligheten et steg videre og arrangerer derfor en ekte kjærlighetstur til ”Grandisbygda” for våre single fans. Kanskje finner noen ut at de også har andre lidenskaper til felles enn bare Grandiosa, sier produktgruppesjef for Grandiosa i Stabburet, Ingrid Rønneberg Næss.

Bygderomantikk

I løpet av Stranda-oppholdet, som vil finne sted i mars i år, er det blant annet lagt opp til et eksklusivt besøk på Grandiosa-fabrikken, skitur, fest, underholdning og mye annen moro. Deltakerne skal få god anledning til å bli kjent med hverandre, og Stabburets Grandiosa-ansatte skal få mulighet til å bli kjent med dem. Det blir også fri tilgang til Grandiosa under hele oppholdet.

– Stranda har etter hvert blitt kjent som ”Grandisbygda”, og her ligger fabrikkene som produserer over 60.000 Grandiosa-pizzaer daglig. Vi gleder oss til å tilbringe noen fantastiske dager sammen med fansen og gi dem en opplevelse de sent vil glemme, sier Rønneberg Næss.

Single Grandis-elskere som ønsker å delta må fylle ut et søknadsskjema på Grandiosas Facebook-side som du finner HER  

De må også gi en god begrunnelse for hvorfor nettopp de fortjener en plass på den noe spesielle kjærlighetsturen.

Her er noen utdrag fra begrunnelsene som strømmer inn:

- Jeg er en ungkar på jakt etter kjærligheten. En likesinnet jente som synes at en grandis og et glass vin er en perfekt oppskrift på lørdagskos og hvrdagskos. (…) Jeg ser på meg selv som grandisen, jeg er FOLKETS FAVORITT!

- Jeg er en søt og blid jente som alltid skaper liv og latter rundt meg!. (…) jeg kunne trengt en liten ferie for å ha det gøy og flørte litt. Jeg er jo tross alt kontorets lille morohøne og vennegjengens blide, søte blomst ;-)

- Hei! jeg synes jeg kan få være en av de 20 som får reise til ``Grandisbygda” (…) jeg er kjent blant vennene mine for og spise Pizza Grandiosa, spiser 5 eller 6 Grandiosa i uken!

Stort engasjement

I 32 år har Grandiosa vært tilstede i det norske markedet, og produktet er i dag en av Norges aller sterkeste merkevarer. Den originale Grandiosaen utgjør alene en fjerdedel av frossenpizzamarkedet, og i 2011 ble det solgt mer enn 11 millioner eksemplarer av denne varianten.

– Det er ingen tvil om at Grandiosa engasjerer folket. Nær 200.000 personer stemte i ”pizzavalget” i 2004, og 700.000 personer lastet ned ringetonen ”Lørdagspizza” i 2006. Vi har mottatt mange lidenskapelige kjærlighetsbrev fra fansen opp gjennom tidene. Nå gir vi noe mer tilbake, sier Ingrid Rønneberg Næss.

Tidligere saker om "Grandiosaen":


Tips en venn om denne saken!
Til (e-post): Fra (e-post):
Utskriftsvennlig versjon